BMW Z4 M40i – Roadster klasického strihu

Hovorí sa, že nikdy nie je zlé počasie na auto s otvorenou strechou, len sa treba poriadne obliecť. Mal som možnosť preveriť túto legendu na vlastnej koži. Práve v jediný deň nášho jednodňového testu pršalo. Vlastne nepršalo..., lialo ako z hasičského auta pri hasení požiaru.

Volvo XC40 - Feminista? Feminista!

V poslednom čase sa mi zdá, že autá ožívajú a nie je to len fikcia z kinosál. Niekedy sa stáva, že auto si vyberá svojho majiteľa a jeho príbeh začne písať sám veľký Život.

Volkswagen Golf Variant - Také normálne kombi

Marketingové oddelenia automobiliek vám budú tvrdiť, že ideálnym rodinným autom je crossover alebo SUV. Vy však viete, že najlepším rodinným autom je kombi. A Volkswagen Golf Variant je jedným z nich.

Volvo XC60 T8 Recharge eAWD – Najvýkonnejšie Volvo so spaľovacím motorom

Volvo, ako prvá prémiová automobilka, už v roku 2019 avizovalo úplnú elektrifikáciu celého modelového portfólia.

Škoda Kodiaq RS – To najlepšie od Škody (časť druhá)

Písal sa rok 2016, kedy svetlo sveta uzrela prvá generácia tohto stredne veľkého SUV s výstižným názvom Kodiaq. Auto postavené na platforme Volkswagen Group MQB (tak ako VW Tiquan, či Seat Ateca).  

BMW i7 xDrive60 – Najlepšia luxusná limuzína súčasnosti?

Môže elektrický pohon skutočne a bez akýchkoľvek výhrad nahradiť silné spaľovacie motory? Po prvej jazde s aktuálnou generáciou BMW radu 7 poznáme jednoznačnú odpoveď. 

Honda Civic e:HEV Sport – Samuraj bez brnenia

Písal sa rok 1972, kedy japonská automobilka predstavila automobil nižšej strednej triedy, prvý model Hondy Civic.

Volkswagen Touareg Edition 20 - Tretia generácia vo výročnej edícii

Písal sa rok 2002, kedy sa začala prvá invázia tuarégov. Rodiskom ich doterajších troch generácií sa stalo naše malebné Slovensko. 

Mercedes-Benz EQS 580 4MATIC SUV – Prvá jazda

Prvé stovky kilometrov za volantom najväčšieho elektrického SUV značky Mercedes-Benz nás presvedčili o tom, že elektrický pohon je aj v modeloch SUV podstatným prvkom zvyšujúcim úroveň pohodlia.

Mercedes-Benz C 400 e 4MATIC – Hybrid dotiahnutý k dokonalosti

Označenie štyristo (e) v názve znamená systémový výkon 280 kW (381 koní) a 650 Nm, zrýchlenie z nuly na 100 km/h za 5,4 sekundy a kombinovanú spotrebu podľa normy WLTP 0,6 litra / 18,5 kWh na 100 km. Aká bola naša osobná skúsenosť?